Teljeskörű rendezvényszervezés
A teljeskörű rendezvényszervezés megvalósításához szükség van: a megrendelő elképzeléseire. Ezt követi a tervezés, ami szakmai, valamint a kreatív koncepció összeállítását jelenti. Az elfogadott tervek után elkezdődhet a szervezés folyamata. Az előkészületeket követi az esemény lebonyolítása, és az utómunkákkal zárul a folyamat.
A következő kérdésekre kell a megrendelőnek választ adnia, melyek alapján kezdődik el a tervezés:
- Mi az esemény megnevezése?
- Mikor kerüljön megrendezésre?
- Mi a Cél és kinek szól?
- Hány főre lehet számítani?
- Milyen hangvételű legyen az esemény, fő üzenete?
- Hol kerüljön megrendezésre az esemény?
- Milyen vendéglátás legyen?
- Milyen költségvetéssel lehet számolni?
- Illetve az egyéb feladatok pl: marketing anyag, dekoráció, programok és fellépők, stb. meghatározása.


Áraink megegyezés alapján a megrendelői igényekhez mérten!
Tanácsadás személyesen, telefonon vagy e-mailen díjtalan!
Elérhetőségeinken keressetek bátran, azért dolgozunk, hogy felejthetetlen rendezvényeken vegyetek részt!
A saját rendezésű rendezvényeinket a weboldalunkon, illetve a közösségi oldalainkon fogjuk hirdetni!
Bormustra
Elkötelezett célunk a magyar szőlő- és borkultúra, azon belül is Eger és a környező borvidékek bemutatása és népszerűsítése.
Az Egri borvidék Magyarország egyik történelmi borvidéke. Északkelet-Magyarországon Heves megye területén helyezkedik el. Az egri borvidék számos pincészettel büszkélkedhet, minőségi boraink világhírűek.
A Bormustra eseményt a kézműves borok kóstolása mellé, szarvaskői sajtválogatást, igény szerint főételeket, jó hangulatban és nyugodt környezetben ajánljuk.


Általános költség 10 -15e Ft/ fő között van, amely tartalmazza:
-
Legalább 5 fajta bor kostolása, amelyek lehetnek:
Fehérszőlő: olaszrizling, chardonnay, hárslevelű, leányka. Kékszőlő: kékfrankos, merlot, cabernet franc, pinot noir, kadarka és cabernet sauvignon.
-
Borbemutató
-
Szarvaskői sajtválogatás
-
Egyedi ajándék
-
Borkóstolást követően a kedvenc bor fajták megvásárolhatóak, illetve a kóstolt sajtok vásárlási lehetősége is adott.
Az ár, annak függvénye szerint módosulhat, hogy:
- Hol kerül megrendezésre a Borbemutató?
- Hány főre számíthatunk?
- Igény szerint étkezést is tudunk biztosítani.
Megrendelői lehetőség egy esemény kiegészítő programjaként, illetve a bormustrát ajánljuk csapatépítőkhöz, családi eseményekhez, baráti összejövetelekhez és minden borkedvelőnek!
A saját szervezésű Bormustra eseményeink, amely Szarvaskőben kerül megrendezésre a kezdőlapon, illetve közösségi oldalainkon lesz hirdetve!
Szeretettel várjuk a borokat ismerő, vagy csak szerető közönségünket.
Esküvőszervezés
Az esküvőszervezéssel segítünk abban, hogy a Nagy Napon minden simán menjen. Az energiátok és figyelmetek magatokra és násznépre irányuljon!
Segítség lehet az esemény előtti készülődésben, hogy legyen egy segítő stáb, akivel együtt a megválaszolatlan kérdésekre is megtaláljátok a választ.
Esküvőszervezéshez tartozó elemek lehetnek a következők:
- Esemény helyszín
- Dekoráció
- Zenekar vagy DJ
- Vőfély, ceremóniamester
- Fotós, videós
- Menyasszonyi smink és frizura
- Esküvői jármű
- Torta, sütemény
- Catering
- Koktélbár, mixer
- Csokortartósítás
- Gyermekmegőrzés
És még sok más, igényeitektől függően…


Áraink megegyezés alapján a megrendelői igényekhez mérten!
Tanácsadás személyesen, telefonon vagy e-mailen díjtalan!
Elérhetőségeinken keressetek bátran, azért dolgozunk, hogy felejthetetlen rendezvényen vegyetek részt!
Dekorációs szolgáltatás
Üdvözöllek Benneteket!
Sinkoviczné Irma vagyok, a Zöldmadár Dekor kreatív műhely tulajdonosa.
10 éve foglalkozunk teljeskörű esküvő- és rendezvény dekorációk megtervezésével és megvalósításával. Egyedi és megismételhetetlen dekorációban hiszünk!
A célunk a közös ötletelés és tervezés után, hogy a megrendelőink elképzeléseit valóra váltsuk!
Bízzátok ránk a Dekort!
A Zöldmadár Dekor Webshop oldala Itt elérhető:



Áraink és amit tartalmaz:
Étkezés helyszín Dekor: 3.200 Ft/ fő
- Tervezés és megvalósítás (égősorok, virág- és növény kompozíciók, szalvéta, terítő, stb.)
- Fő asztal dekoráció
- Asztal- és szék dekor
- Teremdíszítés
Szertartás helyszín Dekor: 50.000 Ft
- Szerelemkapu dekor
- Szék/ pad dekoráció
- Égősorok
- Virág- és növény kompozíció
- Gyűrűpárna
Vendégváró Dekor: 20.000 Ft
- Útjelző/ tájékoztató táblák
- Asztal dekor
- Virág- és növény kompozíció
Változó költség lehet, anyagtól függően:
- Virág- és növény
- Gyertya
- Szalvéta
- Nyomtatás
A Nagy Napon a véglegesített tervek alapján a design megvalósítása, illetve az eseményt követően a dekoráció elszállítása.
Tekintsétek meg a Galériánkat!
Ajánlatkéréshez használd az üzenetküldést, vagy írj email-t a kapcsolat@zoldmadardekor.hu címre!
Telefonszám: 06302859374
Email-cím: kapcsolat@zoldmadardekor.hu
Elérhetőségeinken keressetek! A minőségi dekoráció minden eseményen kulcsfontosságú!
